2 Mar 2011

Bloga Tekrar Merhaba :)

Ben oldum olası yazmayı sevmişimdir. Çeşitli dönemlerde, blog denemelerim hep oldu ama hiçbiri ya tam içime sinmedi ya da beklediğim hazzı veremedi... O yüzden bir süre sonra ilgim azaldı,en sonunda da sıkılıp kapadım kendilerini. Şimdi, biraz da twitterdaki #blogumadokunma etkinliğinden etkilenerek, yeniden blog açtım. Bu kez hiç bir paylaşım amacı gütmeden sadece yazmayı düşünüyorum. Çünkü önceki bloglarım hep mutfak üzerineydi. Ayıptır söylemesi çok iyi pişiririm, pişirdiğimden bin kat daha iyi de yerim :)) Kiloluyum, evet! Bilenlere 100 puan. Bu puanlarınızı biriktirin, bak bi gün lazım olur :)

Her neyse... Hayatımın son 2,5 yılı gibi yine iş arıyorum, atama bekliyorum fasa fiso... Evdeyim yani. Ve uğraşacak bir şeyler bulmam gerekiyor. Yoksa sürekli pişirip pişirip yiyiorum :) Dolayısıyla bu günlük hem bana ilgilenecek bir şeyler verecek, hem belki sinirimi alacak hem de beni zayıflatacak, inşallaahhh!!!

Bu da hoşbulduk yazısı olsun işte...

Hadi ben kendimi güzel sahil yoluna atayım biraz da, köpeğim Zeytin'i sevindireyim biraz...

Bbye :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder