13 Mar 2011

Bekleme Yapma, Devam Et!



Bugün Pazar. Küçüklüğümden beri, Pazar günüyle ilgili değişen tek şey ondan nefret etme sebeplerim oldu. Yarın iş/okul falan olduğu için değil nefretim bu kez, bambaşka bir şey. Kocamın bir Pazar günü klasiği haline getirdiği şu dizi : ARKA SIRADAKİLER!! Bu dizi beni, zaten aramızın limoni olduğu Pazar gününden iyice soğuttu sağolsun. Her Pazar saat 19:30dan 23:00 civarına kadar sürmesi de ayrı dert... Bu nedenle yayından kalksın istediğim birkaç diziyi irdelemeye karar verdim bu yazımda :)

1- Arka Sıradakiler : Top10 listemizin birinci sırasını kimselere kaptırmadı bu dizi. Bu dizi başladığında bile liseli gibi gözükmeyen tiplerin inatla önce liseye sonra üniversiteye sokuşturulmasının yanı sıra, felakete uğrama konusunda Yaprak Dökümü'ndeki Tekin ailesini bile sollayacak şeyler yaşadılar. Hayır, ne dokuz canlı insanlarmış. Hepiniz tek tek ölseniz de bi bitseniz, bi gitseniz artık!!! Cidden tiplerinden bunalım geldi artık. Her bölüm Oktağğğğyyy diye ağlayan, yüzü bi 10sn gülmeyen Gamze'nin ilerde ciddi estetik ve psikolojik sorunları olacağını düşünüyorum bu yüzden. Gülmeyi unuttu kız. Gerçek hayatında çok gülüyordur da açığı kapatıyordur umarım. Dizide en gıcık olduğum tip ise İbo karakteri. Hani bazı insanları gördüğünüzde içinizden onları dövmek gelir, onların bi şey yapmasına gerek yok yani. İçinizden yükselir bu tokatlama arzusu. Hah, ona karşı hissettiklerim tam olarak bunlar. Bi de sevgilisi olmayan, tabiri caizse "available" kızlardan asla hoşlanmayan, nerde başı bağlı bi dişi varsa ona yanıp tutuşan sonradan görme Saffet karakteri var ki, evlere şenlik... Tam bir apaçi dizisi olan Arka Sıradakiler'in yayın hayatına nokta koyup, bir an önce hayatımdan defolup gitmesini umuyorum. Kurtuluşumun tek yolu bu, çünkü kocam sürekli izliyor bunu.

2- Arka Sokaklar : İşte bir saçma sapan, sakız gibi sündürülmüş dizi daha. Her Pazartesi yayınlandığı yetmiyormuş gibi, hafta içi her akşamüstü bir de tekrarlarını veriyorlar. İsminde "arka" olan diziden hayır gelmediğinin ikinci kanıtı işte sayın yapımcı milleti... Her hafta benzer senaryolar, benzer espriler, benzer absürtlükler artık içimizi baydı. Bir de bu polisler ölümsüz falan olmalı. O kadar vuruluyorlar, yaralanıyorlar, komalara girip girip çıkıyorlar, hatta dövülüp denize atılıyor, diri diri gömülüyorlar falan; ama ölmüyorlar(!)  Ama yeter artık, lütfen bitsin artık.


3 - Akasya Durağı : Şu diziyi kim izliyor, gerçekten merak ediyorum. Melek Baykal varken gayet seviyeli, hoş bir diziydi. Ama iyice saçmaladılar artık. Bu da haftanın 6 günü yayınlanan dizilerden biri maalesef. Üstelik uykudan yeni kalktığımda karşılaşıyorum kendileriyle ve şok olarak kendime geliyorum. Ciddiyim kafein etkisi yapıyor. Bu kadar iyi oyuncuları, bu kadar zevzek göstermenin nedenini de zaten anlamıyorum...

4 - Kurtlar Vadisi : Türkiye'nin her kanalında yayınlandı ve şu anda hala yayınlandığı bir kanal var. Hangisi olduğunu bile bilmiyorum. Ama ilk günden beri nefret ettiğim bir tarza, diziye kendini kaptırıp kendinden geçen izleyici kitlesine sahip bir dizi. Takipçilerinin de dizideki karakterler gibi yapmadığı saçmalık kalmadı. Bu diziyi izleyen insanlarda küçük dağları ben yarattım tripleri gelişiyor nedense. Bilinçaltına nasıl mesajlar yolluyorlarsa artık tv aracılığıyla... Bir an önce bitsin lütfen!!!

5 - İbret Dizileri : Stv ve Kanal 7'de başlayıp virüs gibi tüm tv dünyasına yayıldı bu saçmalıklar. Bazen kendileriyle bile çeliştiğini düşünüyorum yaptıkları şeyin. Bi de geyik hep aynı : mutaassıplar, sessizler hep eziliyor, hep haklılar; şen şakrak, dekolteli, rahat yaşam tarzı insanlar hep suçlu hep rezil... Sonunda da hep günün gören taraf oluyorlar... Baydı artık, öf!! Bu dizileri yapanlar önce kendileri ibret almayı öğrenmeli. Bir de ara sıra gerçekten iyi oyuncuları görüyorum ya, şok oluyorum... Ne işleri var orda diye düşünüyorum. Bi an önce bit lütfennn!!!

Şimdilik aklıma gelen berbat diziler bunlar... Eklemek isteyen varsa gerekçeleriyle bana yazabilir, ben de bu posta eklerim :))

Bbye... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder