2 Mar 2011

Bak Yine Kızdım!



Benim bu blogu açmama vesile olan bir olay var aslında : digiturkün yaptığı büyük haksızlık!! Bir blogda, yayın haklarının digiturkte olduğu bir maçı yayınlayan bir blogger yüzünden; bütün blog hesaplarına erişim mahkeme kararıyla durduruldu :( Benim boş zamanlarımda, hep açıp baktığım, kitap niyetine okuduğum, bazen makyaj teknikleri ve/veya yeni kozmetikler hakkında bilgi aldığım; bazen de yemek tarifleri öğrenmek için yokladığım onca bilgi kaynağımı -bana hiç sormadan- elimden pat diye alıverdiler. Gerçi ben giriyorum şu an için :))

Her neyse kurunun yanında yaş da yandı, sapla saman karıştı, vs vs vs... Olan bloglarını severek yazanlara, onları severek okuyup her gün yeni bir şey yazmış mı acaba diye merakla o bloglara koşanlara; kısacası blogdan bir şekilde keyif alanlara oldu...

Blog sahipleri ve okuyucuları hemen ayaklandı tabi... Facebook'da bir grup kuruldu. Twitter'da #blogumadokunma etiketli yazılar paylaşılıyor. Bir de cumartesi günü isteyen herkes saat tam 10:00'da 0212 473 73 73 numaralı Digiturk müşteri hizmetlerini arayarak bu yasağı kınadığını söyleyecek.

Fazla okunmadığımı biliyorum, hatta tek izleyicim kendi kendimim şimdilik, ama olsun :) Ben yine de bunları paylaşmak istedim.

Bu haksızlığa sen de sesini çıkarmalısın. Sadece suçlular cezalandırılmalı, tüm blog severler değil!!

Bbye :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder